Vakantieweken - Reisverslag uit Melbourne, Australië van nikki alphen - WaarBenJij.nu Vakantieweken - Reisverslag uit Melbourne, Australië van nikki alphen - WaarBenJij.nu

Vakantieweken

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg nikki

12 Maart 2016 | Australië, Melbourne

Zo, de eerste 2 weken zijn omgevlogen!

Heb Sydney alweer verlaten en zit momenteel in Melbourne.

Maar eerst mijn week in Sydney. De eerste week had ik een soort groepsweek. In deze week zat ik in een groep van ongeveer 30 personen met allerlei nationaliteiten: Engels, nederlands, duits candees en VS.
Er stonden allerlei activiteiten gepland zoals citywalk, kroegentocht en een paar dagen in een lodge buiten Sydney.
Een keileuke ervaring, waarbij je veel leert en nieuwe mensen leert kennen! Ook is het soms moeilijk omdat je het Engels soms niet goed verstaat. Je mist dan het Nederlands, maar de week vloog om. De week waarin ik een koala en een kangaroo zag.

Na afscheid te hebben genomen van iedereen begon het avontuur pas echt! Ik ging op weg naar Melbourne. Een trip van 11 uur met de trein! Dat is wel eff een heftig dagje. Maar in de avond zou ik eindelijk mij reismaatje ontmoeten. Dit was toch wel spannend. Zou het precies zo zijn als via Skype/whatsapp? Op het station was het even zoeken maar algauw vond ik der.
En samen gingen we plannen maken! Hoe nu verder en ook onderlinge afspraken natuurlijk.
Ook moesten we elkaar leren kennen natuurlijk ;).

Melbourne is zo anders dan Sydney. Sydney is massaal, groots en erg druk, terwijl Melbourne wat ruimer oogt, groener is en rust uitstraalt. Het is een stad zoals geen ander. Na een week kan ik wel zeggen dat de stad iets heeft.

Het enige wat tegenvalt, zijn de masale hostels! Zit er momenteel in een en dat is geen pretje! Het is er vies, warm en geen leuke kamergenootjes :(. Maarja het is nu aftellen voor ons nieuwe grote avontuur!! Tasmanië! !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

nikki

Hallootjes, Ik ben nikki en dit zijn mijn verslagen van de reizen die ik ga maken. :)

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 1971

Voorgaande reizen:

26 Februari 2016 - 04 Augustus 2016

Australie / Nieuw Zeeland reis

Landen bezocht: