Proloog Australie / nieuw zeeland - Reisverslag uit Moerdijk, Nederland van nikki alphen - WaarBenJij.nu Proloog Australie / nieuw zeeland - Reisverslag uit Moerdijk, Nederland van nikki alphen - WaarBenJij.nu

Proloog Australie / nieuw zeeland

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg nikki

08 Februari 2016 | Nederland, Moerdijk

Zo,

De eerste stappen zijn dan eindelijk gezet!

En met het begin van dit verslag, is het dan echt zover. Ik kan naar Australie toe, het land waarover ik zoveel gehoord heb. Het land van de Kangaroo, koala, rode woestijnen en grote afstanden.

Zoals je leest heb ik er een mooi beeld van ;). Maar hoe ik er bij kom om dit eventjes te doen?

Nou eigenlijk begon dit ongeveer 3 jaar geleden. In de zomer van 2013 ben ik samen met mijn zus op reis geweest door Europa. In de drie weken zoveel mogelijk steden zien met de trein. Het was de meeste uitputtende, ongelooflijke, sociaalste en openbarende reis van mijn leven. Het was zo relaxed, zo lean back. De mensen, het reizen alles gewoon.

Het mooiste is en blijven de mensen die ik toen ontmoet heb. De meesten kwamen uit Australie of Nieuw Zeeland. Soms uit Amerika en soms uit Azie.

De verhalen die hun vertelden en samen met mijn eigen droom (australie en Nieuw zeeland bezoeken) werden een geheel. En dat werd mijn droomreis!

Zo, drie jaar later zit ik hier dan. Nu nog in Nederland met vlinders, verwachtingen en dromen. Maar over ongeveer 2 en halve week is het dan zover!

Dan vlieg ik. Op weg naar de andere kant van de wereld

Aussie !! Here I come !!

  • 12 Februari 2016 - 16:23

    Gerda Sanstra:

    Droom nog maar even, de vertrekdatum schiet al op, ik ga je volgen, zie ik ook nog wat van de wereld.
    Tot vanaaf.

Tags: proloog, aussie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Moerdijk

nikki

Hallootjes, Ik ben nikki en dit zijn mijn verslagen van de reizen die ik ga maken. :)

Actief sinds 08 Feb. 2016
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 1978

Voorgaande reizen:

26 Februari 2016 - 04 Augustus 2016

Australie / Nieuw Zeeland reis

Landen bezocht: